1 file van totaal 7 km

Weer aangiftes vernielingen auto's

Toegevoegd: 26-07-2010, 14.03 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - Bij de politie Zeeland zijn gisteren en vandaag 16 aangiftes binnengekomen van vernielingen aan personenauto's. Vorige week deden ook al 32 gedupeerden aangifte.

De vernielingen zijn gepleegd in de afgelopen week en het afgelopen weekend. Alle vernielde auto's stonden geparkeerd aan de Nieuwe Vlissingseweg in Middelburg. De vernielingen aan de auto's zijn voornamelijk krassen en afgetrapte spiegels.

De politie doet nog onderzoek naar de massale vernielingen.

Zie ook:
- 23/07/2010: 32 Auto's bekrast in Middelburg

Daar gaan we weer (27-7-2010 om 09:20)
Nu krijgen we dit weer. Ik woon zelf op het traject Vlissingen-Middelburg en na diverse vernielingen, coniferenbranden etc. vraag ik me daadwerkelijk af wanneer de politie eens in burger de boel s'nachts in de gaten gaat houden hier. Nu weer bijna 50 auto's gesloopt, POLITIE DOE EENS WAT!!!!
Mike (26-7-2010 om 22:33)
Of gewoon een onopvallende politie auto tussen de rij in zetten als het er al 48 zijn in 2 weken tijd,tja dan heb je best kans.
Wreker (26-7-2010 om 19:20)
Blijf met je laffe tengels van een ander zijn spullen af. Hoop dat ze een ongenadig pak voor hun sodemieter krijgen als ze een keer betrapt worden.
En dan? (26-7-2010 om 15:09)
En dan? onderzoek? dit is midden in de nacht gebeurd! geen hond heeft wat gezien. naar mijnsinzien, kan je alleen maar actie ondernemen om de volgende keer dat het gebeurd de daders te herkennen dmv een aantal camera's te plaatsen in die straat. Zulk vandalisme is niet te voorkomen helaas.
Jaar in Jaar uit (26-7-2010 om 14:51)
Toen ik 15 was(10 jaar geleden) gebeurde dit al regelmatig, nu nog steeds slaapt de politie? Vaker controleren, rond rijden dames en heren van de politie. Ik weet zeker als de jeugd diverse politie auto's ziet rijden opweg naar huis dat ze zich eerst 2x bedenken. Maarja..politie zeeland.. mvg
Eddy (26-7-2010 om 14:41)