Agressieve automobilist in Vlissingen

Toegevoegd: 12-01-2011, 17.40 uur
VLISSINGEN - Woensdagmiddag heeft de politie in de Spuistraat in Vlissingen een 24-jarige Vlissinger bekeurd die zich agressief had gedragen.

Een agent van de Zeeuwse politie reed over de Coosje Buskenstraat toen hij plots een luid gebrom/lawaai hoorde afkomstig van een motorvoertuig. Het lawaai bleek afkomstig van een personenauto die vlakbij een zebra in de Spuistraat stond. De bestuurder van de auto stond voor een zebrapad te wachten tot een vrouw was overgestoken maar had hier kennelijk geen geduld voor.

Hij maakte veel lawaai en gaf enkele keren gas, alsof hij weg wilde rijden. De vrouw schrok hiervan, versnelde haar passen en maakte dat ze wegkwam. Vervolgens reed de bestuurder met piepende banden weg. De bestuurder, een 24-jarige Vlissinger, is daarna staande gehouden en aangesproken op zijn rijgedrag.

Hij verklaarde dat hij zich ergerde aan die vrouw. Hij wilde haar schrik aanjagen. Hij kreeg een bekeuring van 180 euro voor het veroorzaken van teveel geluid en het angst aanjagen van een vrouw.

Erik (12-1-2011 om 20:58)
Wat oordelen jullie allemaal te vroeg, gister ook een dame midden op het zebrapad, staat te ouwehoeren met iemand van de andere kant van de weg, maa reen getoeterd en gebaart dat ze door moet lopen, misschien nu het zelfde weten jullie niet, het heeft wel geholpen. ze liiep door!
Dima (12-1-2011 om 20:28)
Wat bezielt zo'n kerel toch?!! Laat hem voortaan als straf ''klaar over''-[ hulp bij oversteken ] doen zodat hij weet en voelt hoe kwetsbaar je als voetganger bent...zulke jongetjes !! horen niet in een auto maar op de step....
T4 (12-1-2011 om 20:20)
Van die jonge gasten in oude japanse auto"s met een veel te grote uitlaat en een veel te grote echo. het gaat een keer mis. de straat is geen racebaan.gaat naar zandvoort of assen maar niet op de weg. mafketel.
P&L (12-1-2011 om 20:09)
Haha stelletje zieltjes, doe allemaal asjeblieft niet zo overdreven. Wat maakt dat nou toch uit. Hij rijdt ze echt niet aan hoor. Dit is toch gewoon grappig. Een boetje van 180,-dat is pas asociaal. Nee dit is gewoon een goede grap. Ik zie er de lol van in
Michael (12-1-2011 om 19:37)
Wat een asociaal mannetje zeg. Rijbewijs afpakken en nooit meer terug geven.
Jan de rechter (12-1-2011 om 19:35)
Zo iemand is een gevaar op de weg ,het is niet iemand schrik aan jagen maar gewoon,dreigen ,wat zwaarder bestraft moet worden,deze persoon heeft een te kort lontje en hoort niet in het verkeer,je kan er op wachten dat deze persoon ellende veroorzaakt in onze samenleving.