Slachtoffer valpartij overleden

Toegevoegd: 12-02-2011, 09.45 uur - Update: 27-10-2011, 12.27 uur
VLISSINGEN - De bejaarde vrouw die gisteren met haar fiets ten val kwam in Vlissingen is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

De 70-jarige Vlissingse fietsster kwam rond 20.10 uur ten val op het Weijevlietpad. Volgens de politie gebeurde dat nadat de vrouw onwel was geworden.

Het slachtoffer had een hoofdwond en werd met een ambulance naar een ziekenhuis in België gebracht. Daar is ze zaterdagochtend overleden.

Zie ook:
- Zwaargewond na valpartij Vlissingen (11-02-2011)

Hoezo lomp ? (12-2-2011 om 16:36)
@Frans ... onwel worden is niet aan leeftijd gebonden. Wellicht heeft die mevrouw hersenletsel opgelopen door haar val. Jij had er kennelijk geen val voor nodig. Je onthoud je in het vervolg beter van zulke lompe reacties.
Julia (12-2-2011 om 14:25)
Veel sterkte voor de nabestaanden.
Marita (12-2-2011 om 13:50)
Wat een onzin schrijven sommige mensen toch !!! Misschien was het haar tijd om te gaan en kijken of het wel verstandig is dat mensen vanaf 75 jaar om nog te gaan fietsen. Iedereen kan onwel worden en heel slecht terecht komen. Of je nou jong of oud bent. Veel sterkte voor de familie
Ik (12-2-2011 om 13:34)
@Frans: Hou nou eens op met zulke trieste reacties neer te zetten bij zulke nare berichten. Daar is het de plek niet voor.
Jeroen (12-2-2011 om 13:33)
@Frans en wie gaat dat bekostigen? Ik zit daar niet op te wachten iig. Vind dat mensen zelf kunnen beslissen of ze kunnen fietsen of niet, doe je het toch terwijl het eigenlijk niet kan is dat gewoon stom.
Kees (12-2-2011 om 13:17)
@Frans: deze mevrouw was 70. Maar waarom zou je? Dood gaan we allemaal. Het is triest voor de nabestaanden, maar er zijn ergere manieren om te overlijden. Deze mevrouw heeft tot het laatste zelfstandig kunnen leven.