1 file van totaal 5 km

Auto verwoest door brand Terneuzen

Toegevoegd: 06-01-2012, 10.31 uur
De brandweer heeft het vuur geblust.
© Foto: Tim Koster
Door: Tim Koster
TERNEUZEN - Aan het Schuberthof in Terneuzen heeft in de nacht van donderdag op vrijdag een felle brand gewoed in een personenauto. Het voertuig is door de brand verwoest.

De vrijwillige brandweer van Terneuzen kreeg omstreeks 02.30 uur de melding van de autobrand. Eenmaal ter plaatse bleek dat de voorkant van het voertuig geheel in brand stond. De brandweer had de brand met twee stralen hoge druk snel onder controle.

Hoe de brand is ontstaan is niet bekend. De politie sluit brandstichting niet uit en heeft de zaak in onderzoek.

K (8-1-2012 om 20:54)
@koi, t hoeft geen brandstichting te zijn, veel mensen hebben een dikke geluids instalatie in hun auto, sluit je deze niet goed aan of zeker je niks dan krijg je een fakkel ipv muziek,kortsluiting is vaak de oorzaak. sterkte voor de eigenaar
Koi (6-1-2012 om 17:11)
Welke idioot houd zich hier nu weer mee bezig, sterkte voor de gene die dit is overkomen