Reddingshonden zoeken vrouw (59)

Toegevoegd: 17-05-2014, 12.51 uur - Update: 17-05-2014, 16.32 uur

MIDDELBURG - Vrijwilligers van de Delta Reddingshonden Groep en Reddingshonden Werkgroep Zeeland hebben vandaag met honden tevergeefs gezocht naar de sinds 28 april vermiste Loes Tevel.

Vanaf 09.00 uur vanmorgen werd het beboste terrein van het park Toorenvliedt, Landgoed Ter Hooge en het voormalige asielzoekerscentrum minutieus doorlopen met vrijwilligers van de Delta Reddingshonden Groep en Reddingshonden Werkgroep Zeeland. Deze locaties zijn in beeld gekomen op aangeven van deskundigen. Personen die voornemens zijn om zichzelf te doden doen dit vaak binnen een straal van vijf kilometer vanaf de woning. Ook heeft een zendmast vlak na de vermissing de mobiele telefoon van de vrouw in deze omgeving opgevangen.

Tevel verdween op 28 april in depressieve toestand vanuit haar woonplaats Middelburg. Ze vertrok met haar elektrische fiets. Haar man sloeg alarm toen hij na werktijd thuiskwam en opmerkte dat zijn depressieve vrouw niet thuis was. Het is niet duidelijk hoe laat de vrouw precies van huis is gegaan. Wel is duidelijk dat zij haar fiets heeft meegenomen.

Begin deze maand verspreidde de familie van de vrouw flyers met een oproep om naar de vrouw en haar fiets uit te kijken.
Dat leverde tot nu toe geen concrete aanwijzingen op. Ook een zoekactie met een politiehelikopter bleef zonder resultaat.

Zie ook:
- Vermiste vrouw nog steeds niet terecht (01-05-2014)
Zoekactie met heli naar vermiste vrouw  (29-04-2014)
Depressieve vrouw vermist in M'burg (28-04-2014)

wim (21-5-2014 om 07:35)
Vreselijk voor de man en verdere familie als man je thuis komt en mist zen vrouw en wat slopend door het afwachten wat ze vinden en geen enkel positief, gevonden word wat het zoeken betreft ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke dagen die nodig voor het zoeken van deze vrouw.
ans (19-5-2014 om 21:05)
Vreselijk! vooral voor de man, maar ook evt. overige familieleden. Die onzekerheid is slopend!! ik ken er iets van, maar het is iets wat je niemand toewenst! heel veel sterkte en kracht van Boven toegewenst!!
marja (17-5-2014 om 17:22)
Arnemuiden (17-5-2014 om 15:23)
karrimor (17-5-2014 om 14:34)
nobel streven maar zijn er nu aanwijzingen dat ze ook daadwerkelijk richting Koudekerke is gereden?