Geen files

Lid motorclub opgepakt wegens kwekerij

Toegevoegd: 21-05-2014, 16.24 uur
Door: Rolf de Feijter

MIDDELBURG - De politie heeft vandaag een 58-jarige Middelburger aangehouden in zijn woning aan de Meanderhof in Middelburg. In de woning troffen agenten een hennepkwekerij met 74 planten aan. De verdachte is volgens de politie lid van motorclub Satudarah.

Agenten vielen op woensdagmorgen rond 06.00 uur de woning aan de Meanderhof binnen. Ze waren de kwekerij op het spoor gekomen dankzij een anonieme tip. In de woning troffen de dienders 74 planten aan en verschillende benodigdheden voor het telen van hennep.

De planten en materialen zijn in beslaggenomen en worden vernietigd. De bewoner is aangehouden en ingesloten voor verder onderzoek.

Nieuw grondrecht (23-5-2014 om 18:59)
@ biker, u houd u bij de feiten zegt u, maar dat u mij kinderachtig vindt is slechts uw mening, dat u de visie van MC's wel even zal uitleggen voor hen, is slechts arrogantie, "bijna heel nederland oranje er uit zien"? misschien in uw vriendenkring,maar de grote meerderheid doet helemaal niet mee aan die voetbalgekte, dus ook daar slaat u de plank weer mis. Feiten zie ik eigenlijk niet. Behalve dan dat u denkt dat uw meningen en dromen harde feiten zijn.
biker (23-5-2014 om 15:24)
@Nieuw grondrecht, Nu kan ik net als jij ook kinderachtig gaan doen, maar ik hou me liever bij de feiten. Ik heb geen enkele behoefte om me aan te sluiten bij welke MC dan ook. Ik heb enkel een voorbeeld willen geven aangaande hun visie op het recht op vereniging. Lees de 32 regels van de MC er maar eens op na en dan in het bijzonder punt 3, waarin de MC's zelf aan geven desnoods met geweld iemand te willen beletten een MC op te richten. Het gaat er ook niet om of het al of niet zin heeft, als iedereen er hetzelfde uitziet, maar om het feit, dat de MC's niet het recht hebben om iemand dat te ontzeggen. Dat straks bijna heel Nederland er straks oranje uit ziet, doet toch ook niemand moeilijk over.....????
willem77 (23-5-2014 om 09:19)
het enige "probleem" dat ik heb met illegale wiet teelt: dat door onzorgvuldig handelen makkelijk brand kan ontstaan door oververhitting en door gebruik van verkeerde kabels, vooral als er illegaal electriciteit word gebruikt. dat HUN huis afbrand, dat is hun risico--de buren waar misschien kleine kinderen slapen worden dan eveneens getroffen en er kunnen doden vallen..
Johnny Geheime Tekens (23-5-2014 om 08:25)
@ franky, mijn buren hebben ook een tuinkabouter ! Dat betekend natuurlijk dat zij een wietkwekerij hebben ! Dank u voor deze inlichtingen, Ik zal een anonieme aangifte doen van dit "tuinkabouter" drugskartel.
Nieuw grondrecht: de egotripclub (23-5-2014 om 08:17)
@ biker, met vereniging bedoel ik natuurlijk niet na-apen. Ik ben ook lid van een vriendenclub die motoren rijden maar wij hebben geen problemen met de MC's, Omdat wij er niet uitzien als wannabee's. En wat hebben die "colour's" waar je het over hebt dan voor zin als iedereen er een beetje het zelfde uit gaat zien ? Als een voetbalveld waar alle spelers van beide partijen het zelfde dragen. Verder snap ik dan ook niet waarom u er dan uit wil zien als de club's die u zelf hekelt en demoniseert. laat me raden, geen van de MC's wilde u als lid en u bent daarom rancuneus ?
ff (22-5-2014 om 21:59)
Al die lullige reacties jeetje, waarom? Laat zulke mensen doen , misschien helpen zich zekf wel daarmee dus laat ze met rust