Vuilnisauto te hoog voor viaduct A58

Toegevoegd: 14-07-2015, 14.14 uur

MIDDELBURG - Een vuilnisauto van de gemeente Vlissingen is vanmiddag op de A58 bij Middelburg tegen een viaduct gereden.

De vrachtwagen reed vanuit Vlissingen richting Middelburg. De hydraulische laadkraan van de vuilniswagen stond klaarblijkelijk nog te ver omhoog om onder het viaduct bij de Bosschaartsweg bij Middelburg door te kunnen. Door de klap verloor de vrachtwagen het laadmechanisme voor containers.

Het viaduct raakte lichtbeschadigd. Er raakte niemand gewond en voor zover bekend werden geen andere voertuigen geraakt. Ter plekke kwam olie op het wegdek terecht. Rijkswaterstaat zorgt voor het reinigen van het wegdek.

Jack (16-7-2015 om 12:10)
Fouten worden nu eenmaal gemaakt. En zolang het niet de zelfde chauffeur is die paar jaar geleden de verkeerslichten in Vlissingen om trok is het gewoon helaas pindakaas. Maar aan de reacties te zien wonen er veel perfecte super mensen hier in Zeeland die blijkbaar nooit eens een fout maken.
Vlissinger (16-7-2015 om 00:13)
Anja... jij bent superieur natuurlijk, ik kom je wel belachelijk maken als je je smart in parkeert, ok?
Luc (16-7-2015 om 00:06)
Op precies dezelfde manier zijn ze jaren geleden voor de Mac Donalds in Goes van hun verkeerslichten afgeraakt en ligt er nu een rotonde.Stond ook nog wat omhoog bij een vrachtwagen en maaide in 1x het hele zaakje weg. Immers dat doe je niet expres als beroepschauffeur.Leg het maar eens uit bij de baas.
rocky (15-7-2015 om 10:34)
Het zit in een klein hoekje en dit zal de chauffeur zeker niet expres gedaan hebben. Blijkbaar fantastische goede vaklui hier die nooit geen fouten maken! Wil de persoon die gisteren over de middenstreep kwam met zn personenwagen zich dan even melden... die ervoor zorgde dat ik met een 3.50m rupskraan mocht uitwijken waardoor menig schiltje en n verkeerdbord plat ging waarbij NIEUW materiaal beschadigd aankwam.... iets met stuurlui en wal ofzo...
w (15-7-2015 om 08:48)
Misschien tijd voor beveiliging op de auto's....rijden alleen mogelijk in ingeklapte/ laagste stand
Gerard (15-7-2015 om 06:52)
Wat een domme opmerkingen zeg. Zijn dat allemaal volmaakte mensen die zelf nooit fouten maken? Ik heb altijd geleerd: Wie geen fouten maakt die maakt nooit iets.