Auto over de kop A58 zorgt voor kilometers file

Toegevoegd: 25-08-2016, 21.48 uur

GOES - Bij een aanrijding op de A58 tussen Heinkenszand en Goes is donderdagmiddag een auto op zijn kop tot stilstand gekomen.

Het ongeluk gebeuirde rond 17.20 uur ter hoogte van het buurtschap Baarsdorp op de rijbaan richting Bergen op Zoom. Er kwamen ook twee ambulanceteams ter plekke maar of er ook daadwerkelijk iemand gewond is geraakt is niet bekend.

Ter plekke ontstond een flinke ravage. Zeker twee personenauto's moesten worden getakeld. Vanwege het ongeluk kon enige tijd alleen de vluchtstrook worden gebruikt. Rijkswaterstaat leidde het verkeer langs de ongevalslocatie. Als gevolg van de botsing stond er een file van zeker vijf kilometer.

ries (26-8-2016 om 05:59)
Je hebt helemaal gelijk Slordig ....... mensen worden steeds asocialer ook in het verkeer ....... denken dus alleen aan zichzelf en rijden met oogkleppen op !! ...... Natuurlijk kan een dergelijk ongeval een andere oorzaak hebben dan waar wij meestal van uit gaan, maar in de meeste gevallen is het gewoon door slordig en asociaal rijgedrag !!
Slordig (25-8-2016 om 22:43)
Er wordt nu eenmaal enorm slordig gereden tegenwoordig, bijna niemand geeft nog fatsoenlijk richting aan (schijnt erg veel moeite te kosten om aan je medemens duidelijk te maken waar je naar toe gaat of wat je van plan bent) of is bezig met andere zaken waaronder whatsapp, dames die kilometers met de linkerhand door hun haren zitten te pulken (en dus echt geen richting aan kunnen geven) of gewoon of dat we daar te beroerd voor zijn. Er zullen als we niet gaan veranderen nog vele ongelukken volgen en de ene is nog dommer dan de andere.