Identiteit overleden vrouw Terneuzen nog niet bekend

Toegevoegd: 18-08-2023, 16.20 uur
Door: Eugène Harthoorn

TERNEUZEN – De identiteit van de overleden vrouw die vrijdagmorgen werd aangetroffen in het water langs de Beneluxweg in Terneuzen is nog niet bekend. De man die aangehouden is, is een 42-jarige man uit Terneuzen.

Het stoffelijk overschot werd vrijdagmorgen rond 09.00 uur naast een schip in Terneuzen aangetroffen. De politie deed direct een onderzoek met forensische en tactische rechercheurs. Daarnaast hield de politie een buurtonderzoek en werd er gesproken met diverse binnenvaarschippers. Ook bekeken de politie camerabeelden vanuit de omgeving. Omstanders laten weten dat er op de beelden te zien is dat de vrouw werd gevolgd door een man. De politie wil hier nog geen uitspraken over doen.

De politie doet nog onderzoek naar wie de vrouw is en hoe zij om het leven is gekomen. De politie houdt daarbij nog alle scenario’s open: er kan sprake zijn van een onwel wording, ongeval, zelfdoding of een misdrijf.

Daarnaast onderzoekt de politie ook de mogelijke betrokkenheid van de aangehouden man.