1 file van totaal 7 km

Dode Axel is vermiste 73-jarige vrouw

Toegevoegd: 06-03-2024, 19.53 uur
De politie bevestigt dat het om de vermiste 73-jarige vrouw uit Axel gaat.
© Foto: Eugène Harthoorn
Door: Eugène Harthoorn

AXEL – De politie heeft officieel bevestigd dat de overledene in het bos bij Axel de vermiste vrouw is. De politie was al enkele dagen op zoek naar haar.

De politie trof rond 17.00 uur de overleden vrouw aan in het bosgebied aan de Lageweg bij Axel. Direct werd een onderzoek opgestart naar de toedracht van het overlijden en de identiteit van het slachtoffer.

Uit onderzoek is gebleken dat het de 73-jarige vrouw uit Axel betreft. De vrouw werd sinds zondagmiddag vermist. De politie laat weten vooralsnog niet uit te gaan van een medisch incident of een ongeval.

Moi (7-3-2024 om 07:44)
Wat triest zeg.....alleen al het feit al dat ze niet uit gaan van een medisch geval of ongeval..... heel veel sterkte aan de familie, vrienden en bekenden! Altijd heftig zulk nieuws!
Dagvlinder (7-3-2024 om 07:35)
Daar kon je op wachten dat het de vermiste vrouw was
bert kaiser (6-3-2024 om 22:25)
zou toch erg triest zijn als ze zelf een eind aan haar leven zou moeten maken . veel sterkte voor de nabestaanden
mar (6-3-2024 om 21:19)
Sterkte aan haar familie en bekenden, gelukkig is ze nog redelijk snel gevonden. Helaas niet meer in leven.