Te water geraakte man overleden bij Rilland

Toegevoegd: 15-10-2023, 21.10 uur

RILLAND - Bij de Bathseweg in Rilland is zondagavond iemand te water geraakt en vervolgens overleden. De politie is een uitgebreid onderzoek gestart naar dit overlijden.

Het slachtoffer raakte rond 20.10 uur te water. Na de melding werd onder meer de brandweer opgeroepen om hulp te verlenen. Er werden ook nog ambulances en een traumahelikopter opgeroepen, maar volgens de politie is het slachtoffer ondanks de hulpverlening van politie en ambulancedienst ter plekke overleden. De helikopter is ook niet meer ingezet.

De politie heeft een uitgebreid onderzoek ingesteld naar dit incident. Hierbij hebben medewerkers van de Forensische Opsporing en meerdere rechercheurs. Hierbij is onder andere onderzoek gedaan bij meerdere auto's en zijn sporen onderzocht. Volgens de politie zal het onderzoek nog geruime tijd in beslag nemen. De toedracht van het incident is nog niet bekend.

Zie ook: