Voorlichtingsdagen digitale fraude in Kapelle

Toegevoegd: 29-01-2024, 22.46 uur
Voorlichtingsdagen digitale fraude in Kapelle
© Foto: HVZeeland.nl (archief)
Door: Eugène Harthoorn

KAPELLE – De wijkagent van Kapelle geeft samen met Link voorlichting over digitale fraude. Deze voorlichtingen worden gehouden in Wemeldinge, Schore en Kapelle.

De laatste tijd wordt er steeds meer digitaal gefraudeerd. Dit gebeurt op verschillende wijzen. Om je te wapenen tegen deze vorm van criminaliteit organiseert Link ( het voormalige Buurtteam) samen met de wijkagent een aantal voorlichtingsmiddagen. Tijdens deze voorlichting wordt er met behulp van een interactieve film diverse vormen van digitale fraude aan het licht gebracht.

De eerste voorlichtingsdag was vanmiddag in het Dorpscentrum van Wemeldinge. De eerstvolgende voorlichtingsdag zal gehouden worden op 5 februari in het Dorpshuis van Schore. 8 februari zal er ook nog een voorlichtingsdag gehouden worden. Dan is de locatie in de Vroone. Voor beide openstaande data geldt dat de inlooptijd om 14.15 uur. Aanmelden kan via [email protected]