Spoedcursus redden voor Knapenvereniging

Toegevoegd: 02-08-2008, 22.49 uur
Foto 4 van 4

Leon (4-8-2008 om 14:03)
Leuk om zo'n groep knapen een meisje uit het water te laten redden (-;
H van Oostende (3-8-2008 om 22:39)
Laat ik nu in een grijs verleden ook leider zijn geweest van een dergelijke groep jongens, maar in de zestiger jaren spraken wij al over een CHR. JONGENSCLUB!
Mooi (3-8-2008 om 16:12)
Goed gedaan van de leiders van de christenlijke Knapenvereniging Huizen om die jongeren een spoedcursus redden te geven. Ooit zal het bij één van hen wel eens nodig zijn om het geleerde in de praktijk te brengen. Jullie verdienen allemaal een dikke pluim.