Middelburgse bomen ernstig vernield

Toegevoegd: 18-08-2008, 12.30 uur
Middelburgse bomen ernstig vernield
MIDDELBURG - In de Middelburgse wijk Dauwendaele zijn onlangs diverse bomen vernield.

Onbekenden hebben met een scherp voorwerp grote delen van de boomschors afgepeld. Hierdoor zijn de bomen, vaak al 25 tot 30 jaar oud, in sommige gevallen onherstelbaar beschadigd.

De beschadigde bomen staan in de Driewegenhof, de Meanderhofstraat en de Rozenburglaan. Volgens de gemeente Middelburg is ten minste één boom dusdanig beschadigd dat deze de vernieling niet zal overleven.

Buurtvereniging 't Meandertje vraagt in een reactie buurtbewoners op extra alert te zijn op vandalen. De vereniging roept mensen op direct de politie te bellen als zij iets verdachts zien.

Jan g (18-8-2008 om 13:47)
Jan wat is dat nu voor opmerking van" het is maar een boom "ze moeten gewoon van een andermans spullen afblijven
Anoniem (18-8-2008 om 13:26)
Wat een zinloze actie, wat heb je hier nou aan. Zou(den) de dader(s) hier nou echt een fijn gevoel aan over hebben gehouden?
Jan (18-8-2008 om 13:25)
Het is maar een boom hoor :O
Sanne (18-8-2008 om 13:12)
Wat heb je hier nu aan? Ligt de boomschors mooi op een schaaltje in de woonkamer ofzo? Slaat echt nergens op.