Vrouw overleden na ongeluk Kortgene

Toegevoegd: 01-02-2010, 08.50 uur

De video wordt ingeladen...

KORTGENE - Het slachtoffer dat vanmorgen zwaargewond raakte bij het ongeluk op de Kortgeenseweg in Kortgene is overleden. Dat heeft de politie bekend gemaakt.

De 60-jarige vrouw uit de gemeente Noord-Beveland reed rond 07.50 uur op haar fiets over de Kortgeenseweg. Hier werd zij aangereden door een automobiliste die op dezelfde weg reed. Omstanders hebben de vrouw gereanimeerd. De gewonde is met een traumahelikopter overgebracht naar het ziekenhuis in Rotterdam. Daar overleed ze later vandaag, aldus de politie.

De automobiliste was een 24-jarige vrouw, eveneens afkomstig uit de gemeente Noord-Beveland. Zij raakte voor zover bekend niet gewond. De politie heeft de bestuurster van de auto meegenomen naar het politiebureau.

De brandweer assisteerde bij het ongeluk. De politie is ter plekke enige tijd bezig geweest met technisch verkeersonderzoek. De weg was daarom afgesloten.

Chicka68 (1-2-2010 om 23:29)
Verschrikkelijk! Heel veel sterkte voor nabestaanden en vrienden en ook voor de bestuurder van de auto. Dit is een nachtmerrie voor iedereen.
Martin (1-2-2010 om 21:46)
Nou das dan nummer 3. Jaar gaat weer goed van start :-(. Iedereen veel sterkte gewenst met dit ongewenste leed.
Vaisonne (1-2-2010 om 20:14)
Wat triest voor de familie van mevrouw maar ook voor de bestuurster van de auto. Dit zal ze niet (gauw) meer vergeten.
Kees (1-2-2010 om 20:09)
De meldingen op p2000 waren van 7:48 uur. Toen was het al redelijk licht. Helaas al het derde dodelijke slachtoffer van dit jaar en alle drie binnen een week tijd.
Tom (1-2-2010 om 19:59)
Er zijn de afgelopen tijd erg veel ongelukken met fietsers geweest. Wellicht is een fiets-helmplicht een optie om dit soort dodelijke ongelukken te voorkomen. Daar is nu deze mevrouw niet mee gered, heel veel sterkte voor de familie.
Jamy (1-2-2010 om 19:01)
Heel veel sterkte alemaal. Echt vreselijk dat dit heeft kunnen gebeuren. r.i.p j