Slachtoffer ongeval Kortgene overleden

Toegevoegd: 24-12-2010, 17.39 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De 20-jarige automobilist die vanmorgen zwaargewond raakte bij een ongeval in Kortgene is overleden. Dit heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

De man reed rond 5.15 uur vanmorgen op de Oost Westweg tegen een sneeuwschuiver die voor hem reed en schoof er vervolgens onder met zijn auto. De sneeuwschuiver werd bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Veere.

brandweer is ruim een uur bezig geweest om de man te bevrijden. Hij is vervolgens in kritieke toestand per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam. Hier is de man later vandaag aan zijn verwondingen overleden.

Zie ook:
- 24/12/2010: N255 afgesloten na tweede ongeluk
- 24/12/2010: Ernstig ongeluk bij Kortgene

Joran (25-12-2010 om 12:49)
Corina, wie van de onderstaande oordeelt er hard? Ik zie alleen maar steunbetuigingen?
TM (25-12-2010 om 09:32)
@Corina, Waar lees jij hier harde oordelen? Ik lees dat juist iedereen zeer meeleeft met de familie en andere betrokkenen.
Rik (25-12-2010 om 09:13)
Heel veel sterkte voor het broertje ,broer, en de ouders van hem ik kende hem persoonlijk en het was een lieve hardwerkende jongen rust zacht ..(L)
Milou (25-12-2010 om 08:38)
Soms zijn woorden niet te vinden en kunnen we alleen maar stil zijn bij dit verdriet. Strekte voor allen die hierbij zijn betrokken.
Tweety (25-12-2010 om 08:05)
Familie, nabestaande, hulpverleners en iedereen die met dit afschuwelijke ongeluk te maken heeft gehad: Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verwerken van dit enorme verlies!! @corina: een beetje respect? dat hebben mensen tegenwoordig niet meer. Helaas.
WP hoek (25-12-2010 om 00:29)
Gecondoleerd voor familie en andere bekende van de jonge! en veel sterkte toegewenst voor de na bestaande en OOK voor de jongen die de machine bestuurde dit is gewoon verschrikkelijk! heel veel sterkte mvg werner