Slachtoffer ongeval Kortgene overleden

Toegevoegd: 24-12-2010, 17.39 uur
Door: Manfred Berrevoets
MIDDELBURG - De 20-jarige automobilist die vanmorgen zwaargewond raakte bij een ongeval in Kortgene is overleden. Dit heeft de politie zojuist bekend gemaakt.

De man reed rond 5.15 uur vanmorgen op de Oost Westweg tegen een sneeuwschuiver die voor hem reed en schoof er vervolgens onder met zijn auto. De sneeuwschuiver werd bestuurd door een 24-jarige man uit de gemeente Veere.

brandweer is ruim een uur bezig geweest om de man te bevrijden. Hij is vervolgens in kritieke toestand per ambulance overgebracht naar een ziekenhuis in Rotterdam. Hier is de man later vandaag aan zijn verwondingen overleden.

Zie ook:
- 24/12/2010: N255 afgesloten na tweede ongeluk
- 24/12/2010: Ernstig ongeluk bij Kortgene

Vlinder (24-12-2010 om 21:06)
Mijn condoleances en heel veel sterkte voor de nabestaanden die hun zoon, broer en vriend moeten missen. Sterkte voor de sneeuwschuiver, die dit nooit meer zal vergeten. Hij probeerde de weg juist veiliger te maken. Sterkte voor de hulpverleners, die alles hebben gedaan om deze jongen te redden.
Dima (24-12-2010 om 20:24)
Veel sterkte voor de familie en vrienden .
Nel (24-12-2010 om 19:59)
Beste familie en vrienden, Gecondoleerd met het verlies.Veel sterkte in deze moeilijke dagen . Ook de hulpverleners sterkte ,alles gedaan en geprobeerd voor jullie ook heel zwaar. STERKTE
Gosia (24-12-2010 om 19:48)
Verschrikkelijk, ik was vanmorgen onderweg naar mij werk van Kortgene naar Goes, moest even omrijden en toen die bericht.er zijn geen worden voor! gecondoleerd , voor alle mensen die hem gekend hebben! Sterkte allemall!
Rick (24-12-2010 om 19:20)
Sterkte voor de nabestaanden, en vergeet ook niet de chauffeur van de sneeuwschuiver niet,veel sterkte voor hem.
A. de Maillie (24-12-2010 om 19:09)
Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke dagen en gecondoleerd,en dan net voor deze dagen