Mogelijk honden vergiftigd Vlissingen

Toegevoegd: 29-03-2011, 18.25 uur
Door: Maximaal
VLISSINGEN - De dierenbescherming Vlissingen waarschuwt huisdierenbezitters op haar website voor mogelijk vergiftigd voedsel in de omgeving van het Nollebos en de sauna in Vlissingen.

Door nog onbekende oorzaak zijn onlangs twee honden overleden. Mogelijk hebben zij in het bos vergiftigd brood gegeten. Een derde hond ligt nog in coma. Ook bij Stichting Amivedi is een melding ontvangen over vergiftigd brood in het Nollebos.

Hondenbezitters doen er goed aan de honden in genoemde gebieden aangelijnd te houden.

Ulla (30-3-2011 om 08:35)
Schandalig. Mijn peuter steekt ook nog alles in zijn mond en als we de eendjes gaanvoeren eet hij ook altijd van het brood. Je moet er toch niet aan denken dat hij in een onbewaakt ogenblik een stukje van de grond zou rapen. Mijn medeleven gaat uit naar de baasjes. Veel sterkte
Roos (30-3-2011 om 08:33)
Wat ziek zeg!!!! waarschijnlijk een laf persoon, slechte jeugd, niks thuis te verltellen, of verzin nog maar iets! hij/zij zou echt niet bij mij moeten komen eten!!! heb wel wat lekkers! Baasjes, ongelofelijk!!! heel veel sterkte!!!!!!!!!!!!
Lisa (30-3-2011 om 06:43)
We leven in een bizarre wereld,en met weinig respect voor elkaar.
Eric (29-3-2011 om 23:53)
De daders verdienen maar 1 lot, hetzelfde als wat deze hondjes is overkomen. Als ze een beetje lef hebben komen ze bij mij aan de deur, dan krijgen ze ook de volle, dodelijke hoeveelheid gif. Zulke lui hebben nog minder verstand dan een vlo.
Yvonne (29-3-2011 om 21:50)
Wat verschrikkelijk voor mens en dier en wat een laffe actie veel sterkte met dit verlies ben blij dat ik vanddag daar niet geweest ben.
Cas (29-3-2011 om 21:43)
Ik hoop dat de dader gepakt word.. en ik zou wel weten wat ik ermee moest doen als het mijn hond zou zijn geweest!!! Arme hondjes! en baasjes..