Mogelijk honden vergiftigd Vlissingen

Toegevoegd: 29-03-2011, 18.25 uur
Door: Maximaal
VLISSINGEN - De dierenbescherming Vlissingen waarschuwt huisdierenbezitters op haar website voor mogelijk vergiftigd voedsel in de omgeving van het Nollebos en de sauna in Vlissingen.

Door nog onbekende oorzaak zijn onlangs twee honden overleden. Mogelijk hebben zij in het bos vergiftigd brood gegeten. Een derde hond ligt nog in coma. Ook bij Stichting Amivedi is een melding ontvangen over vergiftigd brood in het Nollebos.

Hondenbezitters doen er goed aan de honden in genoemde gebieden aangelijnd te houden.

Tja (29-3-2011 om 21:41)
3 honden uit 1 gezin en verder geen meldingen..................vreemd.........Misschien toch eens verder onderzoeken waar dat aan zou kunnen liggen!!!
Piep (29-3-2011 om 21:33)
Belachelijke actie!! Maar, vergiftigd brood? Daarbij krijg ik het idee dat het voor de vogels bedoeld is? Zijn daar geen slachtoffers van gevonden dan? Dader wordt hopelijk gevonden en op water en z'n eigen brood gezet!
Mar (29-3-2011 om 21:06)
Allemachtig, ben je dan ziek in je hoofd zeg! Ik heb zelf dieren en ik moet er toch niet aan denken dat iemand ze gewoon maar vergiftigd! Waarom???????Baasjes, heel veel sterkte!
Hester (29-3-2011 om 19:48)
Inmiddels is de 3de hond ook overleden en allen uit 1 gezin, dit is echt te erg voor woorden.heel veel sterkte voor de baasjes van deze hondjes...............................mensen die zo over dieren denken dat ze ze moeten vergiftigen sporen echt niet!!!!!
Tamara (29-3-2011 om 19:06)
Ik vind dit echt schandalig!! Veel sterkte voor de baasjes van de honden.
Jeroen (29-3-2011 om 19:00)
Wat laf, en tegelijk wat leven we toch in een bizarre wereld. Mag van harte hopen dat ze deze gekken die dit veroorzaakt hebben snel gepakt en meteen financieel kaal geplukt worden.