Dodelijke steekpartij in Nieuwdorp

Toegevoegd: 29-07-2011, 18.52 uur
De politie doet momenteel nog onderzoek in het park.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
Door: Manfred Berrevoets
NIEUWDORP - Bij een steekpartij in Nieuwdorp is vanavond een vrouw om het leven gekomen. Dit heeft de politie Zeeland bevestigd.

Rond 18.15 uur stak een man een vrouw neer aan de Havenweg. De dader kon door de politie gelijk worden aangehouden. De vrouw is aan haar verwondingen overleden.

Volgens de politie ligt door oorzaak van de dodelijke steekpartij in de relationele sfeer.

AvdD (30-7-2011 om 00:04)
@ Marijke Idd triest wat er weer is gebeurd, maar je reactie slaat nergens op. Er is echt geen vergunning aan die man gegeven om zijn ex te vermoorden hoor (als hij de dader is; voorlopig is hij alleen verdachte) Even nadenken voordat je een frustratie uit die niets met het onderwerp te maken heeft.
M&M (29-7-2011 om 23:19)
Nog geen 2 weken geleden nog geen 150m verderop de fam schroevers en nu weer dit drama wat toevallig weer 150m van ons oude huis is gebeurd, waar we 13 jaar geleden hebben gewoond,wat verschrikkelijk allemaal!we zijn erg geschrokken, heel veel sterkte aan de nabestaanden,we leven met jullie mee!!!
Muus (29-7-2011 om 23:09)
Sterkte... (29-7-2011 om 23:05)
Sterkte aan de nabestaande van deze mevrouw.. Tja er lopen meer gekken buiten de inrichting dan erin.. Jarenlang opsluiten en de sleutel weg gooien.
Jos (29-7-2011 om 21:43)
Heel veel sterkte aan allen nabestaande ,Je zal het bericht mar krijgen Hoe diep ben je gezonken als je zo n daad op je geweten wil hebben.Hier is geen straf zwaar genoeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mar (29-7-2011 om 21:42)
Wat voor kwaardaardig virus waart er rond in Zeeland? Mensen die elkaar dood maken.... hoe kom je er op? Heel veel sterkte voor de nabestaanden. Het is te triest voor woorden.