Boetes bij verkeerscontrole Vlissingen

Toegevoegd: 06-06-2013, 13.43 uur
VLISSINGEN - Tijdens een verkeerscontrole op het Baskenburgplein in Vlissingen zijn woensdagmorgen diverse boetes uitgedeeld.

De controle werd uitgevoerd door agenten en agenten in opleiding. Veertig automobilisten en dertig bromfietsers zijn onderworpen aan en controle op de technische staat van het voertuig en de aanwezigheid van de benodigde keuring en bescheiden. De controle vond plaats in het kader van de verkeersveiligheid.

Agenten schreven bekeuringen uit voor het niet dragen van de gordel, onverzekerd rijden, een geschorst kenteken, het niet kunnen tonen van een (geldig) rijbewijs (2x). Verder gingen vijf bromfietsers op de bon voor een te hoge constructiesnelheid van hun bromfiets. Eén kentekenbewijs is ingevorderd vanwege de forse hoogte van de overschrijding.

Adri (8-6-2013 om 09:51)
@Jan: Ik heb destijds mijn brommer ook 3x bij de politie opgehaald omdat hij te ver opgevoerd was, heb ook bekeuringen voor te hard rijden. Maar ik rij verzekerd en auto kan alle keuringen doorstaan. Als ik gepakt wordt ga ik niet huilie doen en kankeren op de politie;het is dan nl mijn eigen fout.
Jan (7-6-2013 om 11:56)
De meeste mensen die hier reageren zijn roomser als de paus. Nooit zelf vroeger een keer opgevoerd gereden?? Stelletje kansloze moraalridders. Begin dit land waar ik geboren ben steeds meer te haten. En dan met name de 'zogenaamde modelburgers' die andere mensen het licht niet in de ogen gunnen.
Adri (7-6-2013 om 09:09)
Uitstekende actie weer! De azijnwateraars hier zullen wel anders piepen als ze het ziekehuis ingereden worden door iemand op een opgevoerde onvezekerde brommer, of ondeugdlijke auto...
Loes (7-6-2013 om 05:23)
goed werk....jou belastingcenten word wel gebruikt om te spekken,boete kun je voorkomen nederlandse vlissinger. ik kon gewoon fluitend doorrijden, alleen verdachte auto,s die houden ze aan.ik vind de controle,s heel goede zaak, is ook nodig voor zulk soort mensen als julie die nog niet begrijpen
Jerry z (7-6-2013 om 05:20)
Vlissinger......de politie houdt zich ook bezig met criminelen, ook met deze controle!,voor mij controleren ze maar, want ik heb niks te verbergen omdat ik alles netjes betaal en normaal onderhoud doe voor de auto. deze agenten kunnen ook vrijwilligers tussen zitten en verkeerspolitie.
Anja (6-6-2013 om 19:59)
Goed gedaan Politie. Gordel is verplicht, en verzekering ook.