Geredde vrouw alsnog overleden

Toegevoegd: 11-06-2014, 14.12 uur
Door: Rolf de Feijter

SINT PHILIPSLAND - De vrouw die zondagmiddag bij de Del Campoweg in Sint Philipsland uit de Zijpe werd gered is dinsdagavond alsnog overleden.

De 35-jarige vrouw uit Nieuwegein was door omstanders uit het water gehaald nadat ze in de problemen was gekomen toen ze enkele kinderen wilde redden. Hierbij raakte ze buiten bewustzijn, waarna omstanders meteen met een reanimatie begonnen.

Nadat ze weer ademhaling kreeg is ze met een ambulance naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht.

Zie ook:

- Vrouw wilde kinderen uit water redden (09-06-2014)
- Levenloze vrouw uit water gehaald (08-06-2014)

Jose de Kraker (12-6-2014 om 10:09)
Hier wordt ik heel stil van.
Ronald (12-6-2014 om 01:26)
Verschrikkelijk nieuws, dat deze moedige vrouw die de kinderen wilde redden overleden is. Ik wens haar familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijden. Het is moeilijk om de juiste woorden te vinden om mijn gevoelens uit te drukken, het valt me erg zwaar, ook al kende ik haar niet persoonlijk. Rust in vrede , lieve mevrouw.
Renata (11-6-2014 om 23:23)
Hoe triest, er is geen rechtvaardigheid. Mijn medeleven gaat naar de nabestaanden en alle betrokkenen.
Nathaly (11-6-2014 om 23:19)
Wat een zeer droevig nieuws! Had de stille hoop dat deze heldin nog een lang een mooi leven tegemoet zou gaan. Sterkte aan de familie en nabestanen. Jullie mogen supertrots zijn zo iemand gekend te mogen hebben! Ben zelfs moeder van 3 kindjes en dat er dan nog zulke mensen op aarde zjjn is als een wonder.
Goesenaar (11-6-2014 om 22:43)
Deze vrouw deed wat steeds schaarser lijkt te worden in de huidige samenleving, haar leven op het spel zetten voor meerdere tot haar onbekende personen. Wat een manier om heen te gaan, als een ware heldin! Rust in Vrede!
Joos (11-6-2014 om 21:29)
Ruim een maand geleden herdacht Nederland de vele vooral jonge mensen die hun leven gaven voor anderen. Wat mij betreft is deze mevrouw ook zo iemand; moge zij dan ook rusten in vrede. Sterkte voor de nabestaanden!