Geredde vrouw alsnog overleden

Toegevoegd: 11-06-2014, 14.12 uur
Door: Rolf de Feijter

SINT PHILIPSLAND - De vrouw die zondagmiddag bij de Del Campoweg in Sint Philipsland uit de Zijpe werd gered is dinsdagavond alsnog overleden.

De 35-jarige vrouw uit Nieuwegein was door omstanders uit het water gehaald nadat ze in de problemen was gekomen toen ze enkele kinderen wilde redden. Hierbij raakte ze buiten bewustzijn, waarna omstanders meteen met een reanimatie begonnen.

Nadat ze weer ademhaling kreeg is ze met een ambulance naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht.

Zie ook:

- Vrouw wilde kinderen uit water redden (09-06-2014)
- Levenloze vrouw uit water gehaald (08-06-2014)

Inwoner (11-6-2014 om 15:07)
Dit is vreselijk, heel veel sterkte voor de familie, vrienden en kennissen weet dat ze het goed heeft gedaan als was ze ook nog maar 35 veel te jong dus.
TS (11-6-2014 om 14:30)
Och wat erg toch. Misschien laat ze zelf man en kids achter. Maar bedenk dat ze de levens van anderen heeft kunnen redden door haar leven te wagen/geven. Wees daarom ook trots op haar...familie en vrienden van het slachtoffer wens ik bij deze heel veel sterkte!