Slachtoffer toch niet overleden

Toegevoegd: 04-11-2014, 12.20 uur - Update: 04-11-2014, 15.29 uur

TERHOLE - De 25-jarige Middelburger die gisteren zwaargewond raakte bij een ongeval op de N290 tussen Hulst en Terhole is toch niet aan zijn verwondingen bezweken. De politie meldde vanochtend rond 11.30 uur dat de man in het ziekenhuis was overleden, maar rond 15.30 uur werd dat bericht gerectificeerd. De man zou in kritieke toestand verkeren.

Het slachtoffer botste rond 16.55 uur met zijn auto op een tegemoetkomende vrachtwagen met oplegger. De automobilist kwam met zijn personenauto uit de richting van Hulst. Na het nemen van de rotonde bij de Hontenissestraat raakte hij met zijn auto in de slip. Daar botste hij tegen een vrachtwagen.

De personenauto werd vol in de flank geraakt. Meerdere ambulances en brandweerwagens rukten uit om hulp te verlenen. Ook kwam de Rotterdamse traumahelikopter ter plekke. De man werd bevrijd en met zwaar letsel per traumahelikopter afgevoerd naar het ziekenhuis in Rotterdam. De man ligt daar in kritieke toestand.

De politie doet onderzoek naar de oorzaak van het ongeval.

Zie ook:
- Automobilist ernstig gewond bij Terhole (03-11-2014)

mar (4-11-2014 om 12:41)
heel veel sterkte aan de betrokken chauffeur en familie en bekenden van deze jongeman.