Duitse relschoppers hooligans voetbalclub

Toegevoegd: 15-04-2015, 11.07 uur
Door: Rolf de Feijter

RENESSE - De Duitsers die afgelopen weekend bij de massale vechtpartij in Renesse betrokken waren, blijken hooligans te zijn van de Duitse voetbalclub Schalke 04. Dat meldt de Duitse politie.

De Duitsers zouden in eerste instantie een vrijgezellenfeest vieren maar de Duitse krant Bild spreekt dit bericht tegen. De Duitsers zouden volgens de krant afscheid hebben genomen van een hooligan die binnenkort een celstraf van 1,5 jaar zou moeten uitzitten. De hooligans zijn lid van de Ultras-Gelsenkirchen.

Bij de massale vechtpartij raakten ook enkele agenten gewond. Eén van hen liep een zware hersenschudding op. Een andere agent werd met een glazen bierpul op zijn hoofd geslagen.

Sander (15-4-2015 om 19:56)
@k, dat is heel simpel, aan voetbal word heel veel geld verdiend en aan de straatraces helemaal niks, alles hier in dit land draait toch om geld, om de staatskas te vullen? persoonlijk vind ik dat iedereen zn pleziertje moet kunnen hebben, dus als je van voetbal houd moet je naar een wedstrijd kunnen maar als je potje wil straatracen moet dat ook mogelijk kunnen zijn.
Andre (15-4-2015 om 19:03)
@k het is heel simpel, aan voetbal word geld verdiend waar ook belasting over betaald word ,dus dat is kassa, illegale straatraces brengt de staatkas niks op en dan mag dat natuurlijk niet. het is met alles zo krom maar als het geld opbrengt voor de hoge heren kan alles en anders mag er niks. de wereld draait enkel om geld!!
Cerebrus (15-4-2015 om 18:08)
Helemaal eens met sonja, in Duitsland berechten en daar hun straf uitzitten. Dan kosten ze ons tenminste niks en worden ze ECHT gestraft. Wat een zootje tuig.
R (15-4-2015 om 17:25)
@ K, Het is dat er geen onwijs grote LIKE knop zit op deze site. Maar bij deze, LIKE ik je reactie en er valt niets aan toe te voegen.
gast-vrij ! (15-4-2015 om 17:16)
voetbalhooligans, sexrabijnen en gevolg, wat zijn we toch blij met de toeristensector.
sonja (15-4-2015 om 12:23)
Goed dat dit boven tafel is gekomen, kwamen dus met opzet naar Nederland. Laat Duitsland ze maar berechten, hier doen ze er immers z.g.a. niets mee. Je moet maar durven, met iemand die al veroordeeld is, kan je nagaan hoe gewetenloos die lui zijn!! 5 jaar in-reis en 5 jaar stadion verbod en een schadevergoeding.!!!!!!!!!!!