Arrestatie in Middelburg vanwege geweldsdelict

Toegevoegd: 11-10-2023, 22.23 uur

MIDDELBURG - Vanwege een geweldsdelict is woensdagavond in Middelburg iemand aangehouden door de politie. Bij de arrestatie werden ook leden van het zogeheten flexteam ingezet.

Details over het geweldsincident kon de politie woensdagavond nog niet geven, maar duidelijk is wel dat in de loop van de avond meerdere politie-eenheden naar één van de studentenflats aan de Kanaalweg gestuurd om een verdachte in de zaak aan te houden. Naast een officier van dienst, een noodhulpauto en een hondengeleider werden ook leden van het flexteam ingezet.

Na de arrestatie, die rond 21.15 uur plaatsvond, heeft de politie een scooter in beslag genomen die achter één van de studentenflats stond. Agenten hebben de scooter in een busje geladen en vervolgens naar een politiebureau gebracht. De politie verwacht donderdag meer details te kunnen geven over het voorval.

C (12-10-2023 om 15:33)
@Justitia https://rothuizen-architecten.nl/project/studentenhuisvesting/
Justitia (12-10-2023 om 12:09)
@Staartje Hoezo , was je getuige ?
Staartje (11-10-2023 om 23:27)
Lekkere studenten...