Slachtoffer ongeluk Sirjansland overleden

Toegevoegd: 16-04-2024, 14.06 uur

SIRJANSLAND - De automobilist die vanochtend bij Sirjansland van de weg raakte en tegen een boom reed, is overleden. Dat heeft de politie bekendgemaakt.

Het slachtoffer reed rond 10.30 uur met zijn personenauto over de Weg door het Dijkwater. Volgens de politie raakte de man achter het stuur onwel, reed hij van het talud en kwam hij bij de lager gelegen Dillingsweg tot stilstand in de bosschage. Er werd ook een traumahelikopter opgeroepen maar deze kwam uiteindelijk niet ter plaatse, het slachtoffer overleed ter plekke.

Volgens de politie heeft het eerste onderzoek uitgewezen dat de bestuurder van een auto onwel is geworden en toen van het talud is gereden. De familie van de man is op de hoogte gebracht, aldus de politie.

Zie ook:

Ad Jonkers (16-4-2024 om 17:02)
Twee dodelijke ongevallen op 1 dag. Het zijn en blijven hele trieste berichten. Sterkte aan familie, vrienden en kennissen. De hulpverleners die hierbij betrokken waren veel succes om de impact te verwerken.
Mar (16-4-2024 om 15:33)
Sterkte aan familie van het slachtoffer en ook voor de mensen van de hulpdiensten. Triestig bericht weer.