1 file van totaal 3 km

Man zwaar mishandeld door jongen

Toegevoegd: 25-06-2012, 20.25 uur

GOES - Een 76-jarige Goesenaar is maandagmiddag zwaar mishandeld door een 16-jarige plaatsgenoot.

De man bevond zich rond 15.30 uur bij zijn woning in de Frambozestraat, toen twee jongens met een rotvaart over het trottoir voor zijn woning fietsten. De man sprak de jongens aan en één van hen was daar kennelijk niet van gediend.

Hij zette zijn fiets neer en rende naar de 76-jarige toe. De jongen gaf de man een harde duw en daardoor kwam deze ten val. Door een getuige is de man overeind geholpen en er werd een ambulance gewaarschuwd. Ook de politie werd opgeroepen. De ambulancemedewerkers constateerden een gebroken heup en de man is naar het ziekenhuis gebracht.

Enige tijd later is de 16-jarige jongen door de politie aangehouden. Hij is overgebracht naar het politiebureau en wordt daar op dit moment gehoord. De politie heeft inmiddels getuigenverklaringen opgenomen.

Ikke (26-6-2012 om 06:58)
Alle medische kosten laten betalen door die knul,durf j,niet verhlen op de ouder,laat hem er maarvoor gaan werken,leren ze het missschien wel af
Loes (26-6-2012 om 06:11)
Dat mag wel zwaar verrrekend worden met die jongen...ook al is die 16 jaar,....hard straffen hoe hard die ook gaat janken....niett normaal dat gedrag
Con (26-6-2012 om 05:59)
Overeind geholpen,met een gebroken heup,wat zal die man een pijn hebben gehad, ik wens mijnheer veel beterschap toe en een spoedig herstel.wat die gast betreft, laat me opdraaien voor de kosten die mijnheer moet maken,de operatie en de revalidatie ervan
Barbapappa (26-6-2012 om 01:15)
Hoe zou deze jongen het vinden om door het leven te gaan met een gebroken heup...? Want als het mijn vader was geweest was dit je nabije toekomst geweest.leve de zomervakantie!!! Veel sterke aan de meneer die dit laffe feit is overkomen! Hopelijk is uw zomervakantie hierdoor niet (geheel) verpest.?
Monique (25-6-2012 om 23:55)
Je mag tegenwoordig nergens meer wat van zeggen, want anders...Gelukkig is hij gepakt en krijgt hij idd een passende straf.Maar of ik zo'n jong aan mijn bed zou willen hebben om mij te verzorgen als afhankelijk persoon zijnde....Pakken met Euries en verstrekkende beperkingen dat soort gasten!!
Marco (25-6-2012 om 23:17)
Ik heb nog wel 'n hondenbench. Kan ie daar in tot het nieuwe schooljaar begint. Zetten we 'm op de markt. En mag iedereen vanaf 2 meter afstand doen waar hij/zij zin in heeft. Met 't begin van 't nieuwe schooljaar naar een internaat, op kosten van de ouders. Hij heeft de maatschappij genoeg gekost.