Geen files

Asociale automobilist bekeurd

Toegevoegd: 14-08-2012, 17.11 uur

MIDDELBURG - De politie heeft vanmorgen in Middelburg een 29-jarige automobilist bekeurd die asociaal verkeersgedrag vertoonde.

De man reed over de Schroeweg achter een automobilist die netjes stopte voor het verkeerslicht omdat het op rood sprong. De 29-jarige dacht daar anders over. Hij gooide zijn stuur om, gaf flink gas en ging met gillende banden links om die stilstaande auto heen en negeerde zo het rode verkeerslicht.

De rode lampen en de alarmbellen van de brug gingen aan en de man reed daar ook doorheen. Een motoragent die dit zag gebeuren reed hem achterna, stuurde hem een zijweg in en sprak hem aan om zijn rijstijl.

De bestuurder is vervolgens 'beloond' voor zijn verkeersovertreding; er werd een bekeuring opgemaakt.

Thera (14-8-2012 om 21:23)
Gelukkig voor die automobilist dat hij de prijs heeft gekregen waarvoor hij zijn best zo heeft gedaan, het zou een beetje sneu zijn voor hem als hij deze moeite voor niks had ondernomen :-)
Peter (14-8-2012 om 21:22)
Ik praat het zeker niet goed maar ik snap het wel. Waarom moet de gemeente de stationsbrug dan ook afsluiten voor auto's ? nu krijg je alleen maar dat mensen keihard gaan rijden bij de ophaalbrug om die nog mee te kunnen pakken omdat je niet meer kan oprijden
Daan (14-8-2012 om 21:00)
Vandaag ook op de snelweg iemand gezien die gewoon voorbij kwam over de vluchtstrook terwijl het file was. Ook een audi geloof ik. Als je haast hebt ga je gewoon voortaan eerder weg en niet op het laatste moment.
Tonia (14-8-2012 om 20:45)
Nee Arie dan krijg je dat niet. Moeten allemaal wel eens wachten als het niet uitkomt: is vervelend en pech hebben. Ze moeten zo'n aso direct en blijvend 't rijbewijs afnemen. Bij degene die ik zag vanmorgen was geen sprake van een 'te' langzame rijder voor hem. Jij was 't toch niet op Blauwedijk?
Johan (14-8-2012 om 20:26)
"Bekeuring"!!!???, plus een rijverbod/rijbewijsinname was meer op zijn plaats geweest.
Cor (14-8-2012 om 20:18)
Kwam vanavond voor de zeelandbrug ook zo'n figuur tegen. Stond voor het rode stoplicht stil. Groen....komt er een Audi Station vanachter mij rechts inhalend, op de busbaan, 100 km/uur rijden in de ankers bij 80 km. poort Bij stoplicht drie vingers (drie bonnen) opgestoken naar hem....Aso.