Vrouw van fiets geschopt in Vlissingen

Toegevoegd: 22-01-2014, 22.34 uur
Door: Rolf de Feijter

VLISSINGEN - Zaterdagavond is een vrouw op het Bossenburghpad in Vlissingen door twee jongens van haar fiets geschopt. Ze raakte in haar gezicht ernstig gewond.

De 31-jarige vrouw uit Vlissingen reed om 21.50 uur door de fietstunnel, die ligt op de grens van de wijken Bossenburgh en Westerzicht. Vanuit tegenovergestelde richting kwam een scooter gereden met daarop twee jongens.

Bij het passeren kreeg de vrouw van een van de jongens plotseling opzettelijk een schop. Ze verloor haar evenwicht, vloog over de kop en kwam met een smak op de tegels van het fietspad terecht. Ze viel onder andere op haar gezicht en verloor een tand en liep diverse schaafwonden op.

De scooter reed de tunnel uit en verdween uit het zicht. Even later passeerde toevallig een politieauto. De agenten hebben het slachtoffer naar de huisartsenpost gebracht. Daar werd ook nog een hersenschudding vastgesteld.

vliss (23-1-2014 om 13:22)
@ afschrijving/ontkenning en boter bij de vis. Als dit door het kabinet komt zou je toch 2 a 3 kabinetten terug moet gaan die hebben de mensen van nu op laten voeden en geld was geen probleem. Dit was redelijk links die zegt kom maar iedereen is welkom. Gek he dat we nu niets meer hebben als elke nl die KAN werken is ging werken ipv hand op houden moet er niet bezuinigt worden ook. sterkte voor de vrouw
Petrus (23-1-2014 om 13:03)
@Afschrijving/Ontkenning, "DIT" kabinet heeft een hele generatie afgeschreven? Wat een zielige reactie, dit kabinet zit er net een paar jaar, dat schorem is minimaal 15/16 en dit kabinet HEEFT niets met de opvoeding van dit tuig te maken. Dit heeft een oorzaak in die fijne vrije opvoeding die dat schorem heeft gehad van hun opvoeders/ouders. Alles moest kunnen en alles moest met praten opgelost kunnen worden toch en o ja iedere moet respect voor ze hebben. Dit tuig kan maar een manier en daarom moeten ze op de zelfde manier aangepakt worden als dat ze zelf iedereen behandelen.
JanJaapJosPietdeVries (23-1-2014 om 12:27)
Erg vervelend, hopelijk worden de daders gepakt. Wel eigenaardig is het dat er dan gelijk geroepen wordt dat er massaal op Wilders gestemd moet worden omdat er alweer word aangenomen dat de daders van niet nederlandse afkomst zouden zijn. Of misschien is Wilders gewoon een hele toffe peer. Het eigenaardige hieraan is dat het er niet toe zou hebben gedaan mocht dit wel of niet zijn gebeurd, want u/jullie zouden toch al op Wilders stemmen.
Linda (23-1-2014 om 11:59)
Verschrikkelijk nieuws vind ik dit. Ook ik fiets 's avonds door deze tunneltjes en dat moet gewoon kunnen!! En idd gasten, wat zouden jullie ervan vinden als twee idoten jullie moeder van d'r fiets zouden schoppen?!!!? Denk toch eens na!!!!
vlissinger (23-1-2014 om 11:56)
ik hoop dat het kabinet deze berichten ook in handen krijgt ,het moet toch afgelopen zijn met dit soort tuig , wanneer komt er hier in zeeland een groot gevangenis voor dit soort tuig ,want die horen toch niet meer vrij rond te lopen ,je mag het vast weer niet roepen want dan discrimineer je weer ,maar in hun land van afkomst zouden ze dat niet doen denk ik ,van mij mag de doodstraf weer in gevoerd worden want met een nieuw kabinet ,ik hoop dat de mensen is na denken en met zen allen op Wilders stemmen , want het is toch niet normaal , je kan in de avond niet meer buiten zijn zonder dat je in elkaar gemept word en berooft word ,kabinet ,DOE ER WAT AAN
Peter (23-1-2014 om 10:53)
Dit is niet meer normaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat te doen ????? Meer politie op straat zegt de minister. Ik zie ze niet hoor !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!