Geredde vrouw alsnog overleden

Toegevoegd: 11-06-2014, 14.12 uur
Door: Rolf de Feijter

SINT PHILIPSLAND - De vrouw die zondagmiddag bij de Del Campoweg in Sint Philipsland uit de Zijpe werd gered is dinsdagavond alsnog overleden.

De 35-jarige vrouw uit Nieuwegein was door omstanders uit het water gehaald nadat ze in de problemen was gekomen toen ze enkele kinderen wilde redden. Hierbij raakte ze buiten bewustzijn, waarna omstanders meteen met een reanimatie begonnen.

Nadat ze weer ademhaling kreeg is ze met een ambulance naar een ziekenhuis in Rotterdam gebracht.

Zie ook:

- Vrouw wilde kinderen uit water redden (09-06-2014)
- Levenloze vrouw uit water gehaald (08-06-2014)

Heel veel sterkte (12-6-2014 om 22:14)
Wat en heldin is deze mevrouw!!! Ik wens alle nabestaanden héél veel sterkte voor nu en de komende tijd.
F (12-6-2014 om 19:32)
Burgemeester ter plaatse, Dit verdient een aandachtspunt/monument op die plaats! Zeker omdat onze maatschappij verloedert. Wilt u misschien eens kijken wat er mogelijk is? Zodat iedereen die er naar kijkt dit onthoudt. Veel sterkte aan de nabestaanden van deze mevrouw!
Ere plakkaat (12-6-2014 om 18:08)
Deze heldin/mevrouw verdiend postuum een ere- of gedenkteken. Want deze daad overtreft wat de ontvangers van het lintje van de koning ooit presteerden, en die krijgen de hoogste.Deze volksheldin brengt onbaatzuchtig het hoogste offer, die verdiend ook iets. Verder mogen de ouders van kinderen nog wel weer nadenken over zelf opletten als hun kinderen gaan zwemmen. Want wie wil nu zoiets als dit op haar/zijn geweten hebben ? En waar waren die dan om deze mevrouw te redden ? of hun eigen kroost ? Het leven is zo kwetsbaar, en het water gevaarlijk. Men moet toch beseffen dat men daar verantwoordelijk mee om moet gaan. Zeker als verantwoordelijke ouders ! Of zijn dit soort regelmatig terugkerende situaties gewoon het bewijs van het tegendeel ?
Michelle (12-6-2014 om 16:13)
Wij kennen deze vrouw, ze was heel erg dapper. Gisteren zijn we nog naar haar toegegaan en wat was het zielig! Iedereen moest huilen en de lippen van de vrouw waren een beetje ''kapot''. Echt respect voor deze vrouw, zeg. *trouwens, die kinderen waren haar eigen kinderen..
CJM. Schreurs (12-6-2014 om 14:36)
Wat een verschrikkelijk bericht! Wil je kindjes redden, overlijd je zelf! Alle nabestaande heel veel sterkte en kracht toegewenst! Dat zij in vrede moge rusten!
Hetty (12-6-2014 om 11:27)
Ik hoop dat deze reddende engel, in de hemel mag voortleven als een mooie beschermengel over ons allemaal. Ze verdiend een ereplaats in de hemel. Lieve familie ,nabestaanden en vrienden ik heb een héél groot respect voor de de daad die zij verrichtte......... Wens jullie héél veel sterkte toe met het verlies van jullie dierbare.......