Tractor gekanteld Philippine

Toegevoegd: 13-10-2011, 16.24 uur
Volgens de politie raakten twee mensen lichtgewond.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
PHILIPPINE - Op de Lozeschorweg bij Philippine is vanmiddag een tractor gekanteld. Twee mensen raakten gewond.

Het ongeluk gebeurde rond 15.00 uur. De oorzaak van het kantelen is niet bekend. Volgens de politie raakten twee inzittenden lichtgewond. Er kwamen een ambulance ter plekke om hulp te verlenen. Alleen de bestuurder is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer rukte ook uit omdat er sprake was van een diesellekkage. De tractor is weer overeind gezet. De eigenaar regelde zelf een berger.

Jacques (14-10-2011 om 13:22)
Wat maakt leeftijd uit? Veel... als je ziet dat er vaak opgeschoten jeugd van soms 13/14 jaar mee rijdt... afgeladen he... Laatst fietsten we door de polder en moesten we letterlijk de berm in omdat er 2 gastjes 'stoer' achter elkaar aan het scheuren waren op splinternieuwe grote blauwe tractoren...
Marco (14-10-2011 om 11:27)
Aan de bovenste foto te zien zit er een bocht in het weggetje. En dan weten ze de oorzaak van het kantelen niet....tuurlijk. Zie je toch zo dat het met die bocht te maken heb.
Jeroen (14-10-2011 om 10:33)
@vandevelde, ladingen van 60 ton? Die haal je niet hoor... mischien is het allemaal een beetje te overdreven, met ene beetje flinke kar haal je maar 30, en dat is evenveel als een vrachtwagen.. zoals kees zegt kan iedereen kantelen, en dat heb je zelf ook leiver niet..
Dr (14-10-2011 om 09:30)
Waarom altijd zo vreselijk veel commentaar....???... en Johan helemaal gelijk!!
@Johan (14-10-2011 om 09:15)
"met een trekker en kar kan iedereen kantelen dit heb je niet altijd zelf in de hand" Precies! Een boom steekt soms ook zomaar over! Kan je niets aan doen!
Johan (14-10-2011 om 09:04)