Geen files

Tractor gekanteld Philippine

Toegevoegd: 13-10-2011, 16.24 uur
Volgens de politie raakten twee mensen lichtgewond.
© Foto: Roland de Jong / Provicom
PHILIPPINE - Op de Lozeschorweg bij Philippine is vanmiddag een tractor gekanteld. Twee mensen raakten gewond.

Het ongeluk gebeurde rond 15.00 uur. De oorzaak van het kantelen is niet bekend. Volgens de politie raakten twee inzittenden lichtgewond. Er kwamen een ambulance ter plekke om hulp te verlenen. Alleen de bestuurder is met een ambulance naar het ziekenhuis gebracht.

De brandweer rukte ook uit omdat er sprake was van een diesellekkage. De tractor is weer overeind gezet. De eigenaar regelde zelf een berger.

Ed (13-10-2011 om 23:22)
Ja hoor Johan, zo,n trekker weegt niks, dat ligt zo op een kant.
Johan (13-10-2011 om 23:17)
@kees. Wat maakt de leeftijd uit? met een trekker en kar kan iedereen kantelen dit heb je niet altijd zelf in de hand.
Kees (13-10-2011 om 21:59)
En de bestuurder was 16 of was hij al 17????
Patrick (13-10-2011 om 18:43)
Té hard die bocht willen nemen ? Het zou me niet verbazen , die tractoren rijden tegenwoordig tussen de 40-50 km/u. Knulletjes van 16/17 jaar achter het stuur....GASUUUUH ! Ik zie ze hier bij mij ook regelmatig voorbij komen (30-km zone), ze passeren vol gas en dikwijls met de GSM aan het oor !
Van de Velde (13-10-2011 om 18:15)
Als je ziet hoe deze gevaartes over de weg stuiteren en met welke snelheid is dit ongeloofelijk aan de aanhanger te zien kan er behoorlijk wat lading in de bak. ladingen tot 60ton is geen uitzondering -daar kan de overheid beter op kontroleren van plaats vrachtverkeer uit te melken.
Piet (13-10-2011 om 17:50)
Als eerste ken ik de wegsituatie niet.De aanhanger is leeg zover te zien is.Lijkt mij toch met hoge snelheid door de bocht. Met 2 in de cabine even een geintje uithalen kijken wat er kan met die tractor door de bocht niet meer te corrigeren,onervaren bestuurder?je zal er maar net fietsen.