1 file van totaal 2 km

Kind door ijs gezakt Arnemuiden

Toegevoegd: 14-01-2013, 17.47 uur
Het kind is door een ambulanceteam onderzocht. Het kind is door een ambulanceteam onderzocht. Het kind is door een ambulanceteam onderzocht.
Het kind is door een ambulanceteam onderzocht.
© Foto: Manfred Berrevoets / Provicom

ARNEMUIDEN - De hulpdiensten zijn maandagmiddag uitgerukt voor een melding van een persoon die door het ijs was gezakt.

Het incident speelde zich af bij de straat Hengst in Arnemuiden. Rojnd 16.15 uur kreeg de politie de melding binnen dat er een kind door het ijs was gezakt. De brandweer rukte met meerdere voertuigen uit. Ook werden ambulances en een traumahelikopter opgeroepen.

Al snel bleek dat het slachtoffer al uit het water was en bij een woning naar binnen was gebracht. De hulpdiensten hoefden dan ook niet veel meer te doen. Een ambulanceteam heeft het slachtoffer onderzocht.

Schaats koorts (14-1-2013 om 22:51)
Voeger, trok je ook je vriendje aan de kant als die door het ijs zakten, tegenwoordig wordt je dan geloof ik uitgeroepen tot plaatselijke helden, omdat je gewoon normaal doet. hoe ver moet dit circus nog opgeklopt eigenlijk ? een oorkonde ? een standbeeld ? voor een joch dat door het ijs is gezakt.
Overdreven (14-1-2013 om 19:53)
Ik zakte vroeger 3 x per dag door het ijs, maar geen brandweer te zien hoor. Buiten uitkleden dat wel!!
'W Schroevers (14-1-2013 om 19:05)
Noan Schroevers en Ben Bartels Wat zijn we trots op jullie goed gehandeld super knap van jullie om zo te reageren.
R (14-1-2013 om 19:04)
Vind ik niet gek, ijs is dunner dan een plakje rookvlees
Arthur (14-1-2013 om 18:36)
Vroeger kropen we dan op de kant, gingen om droge kleren en dan weer naar buiten, tegenwoordig mag het dus wat kosten als je door een vliesdun ijslaagje heenzakt.
Schaats koorts (14-1-2013 om 18:26)
Vroeger, zakte ik ook door het ijs, maar toen dacht niemand er over om een trauma heli daarvoor op te roepen. dan klom je er zelf uit en kreeg je thuis op je falie vanwege je natte pak. maar tegenwoordig ? hangt men gelijk aan de aller grootste paniek bel. belachelijk gewoon.