Wielrenster Hoedekenskerke overleden

Toegevoegd: 06-07-2014, 23.40 uur
Door: Manfred Berrevoets

HOEDEKENSKERKE - De 52-jarige wielrenster die zaterdagmorgen betrokken was bij een ernstig ongeval in Hoedekenskerke is aan haar verwondingen overleden. Dit heeft de politie zondagavond bekend gemaakt.

Het ongeval vond rond 11.30 uur plaats op de Waanweg. De vrouw fietste in een groep met wielrenners en kwam in een flauwe bocht in botsing met een auto die bestuurd werd door een 21-jarige man uit de gemeente Goes.

De vrouw werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht waar ze later aan haar verwondingen is overleden.

Zie ook:
- Wielrenster zwaargewond na botsing

Esther (7-7-2014 om 10:18)
Wat een verschrikkelijke gebeurtenis voor alle betrokkenen: voor de vrouw, haar familie en de bestuurder. Niemand wilde dat dit gebeurde...
Sjors (7-7-2014 om 09:10)
Niet alleen sterkte aan de nabestaanden, maar ook aan de bestuurder vd golf. 21 jaar en dan zoiets meemaken is niet niks ook al kun je er niets aan doen.
willeke (7-7-2014 om 08:39)
Vreselijk, vreselijk, zo een lieve mooie en sterke vrouw, en dan zulke taal lezen over dit vreselijk Ongeluk, dit zou strafbaar moeten zijn om zo over het onderwerp te spreken op internet. Mijn medeleven aan familie, vrienden, collega´s en iedereen die haar kende en haar vreselijk zullen missen. Ze was een prachtige lieve vrouw!
Marco (7-7-2014 om 08:13)
Hier zijn geen woorden voor sterkte aan alle betrokkene.
Hoedekenskerke (7-7-2014 om 08:02)
Alle betrokkenen veel sterkte met dit trieste gebeuren, laat dat vooropstaan. Al moge vele sommige reacties dan grof en niet acceptabel vinden erblijft een waarschuwing in dit gebeuren hangen. Ik denk er zo ook het mijne van ik ken de omgeving heel goed het blijft hier oppassen geblazen.......altijd weer want er rijdt nogal wat verkeer hier zowel fietsers als werkverkeer en als er geen verkeer is opletten dat je geen haas ,vogel of ander gedierte in de wielen heb. Dat wil niet zegen dat het niet triest is dat deze mevrouw er niet meer is. Mag een ieder zijn rust hierin vinden.
Marie (7-7-2014 om 07:56)
De felle reactie's worden uit gelokt door de renners zelf de goede daar buiten gelaten. zo heb ik een groep koersfietsers gepasseerd en de één sloeg op mijn auto de ander schopte er tegen en een hoop gevloek dat ik maar achter ze moest blijven. snap je ook een beetje de reactie ? Wel heel erg dat de vrouw is overleden.