Wielrenster Hoedekenskerke overleden

Toegevoegd: 06-07-2014, 23.40 uur
Door: Manfred Berrevoets

HOEDEKENSKERKE - De 52-jarige wielrenster die zaterdagmorgen betrokken was bij een ernstig ongeval in Hoedekenskerke is aan haar verwondingen overleden. Dit heeft de politie zondagavond bekend gemaakt.

Het ongeval vond rond 11.30 uur plaats op de Waanweg. De vrouw fietste in een groep met wielrenners en kwam in een flauwe bocht in botsing met een auto die bestuurd werd door een 21-jarige man uit de gemeente Goes.

De vrouw werd zwaargewond naar een ziekenhuis gebracht waar ze later aan haar verwondingen is overleden.

Zie ook:
- Wielrenster zwaargewond na botsing

Leon (7-7-2014 om 07:46)
Triest dat die Mevrouw ten gevolge van dit ongeval is overleden je gaat van huis met de bedoeling om lekker te gaan fietsen met anderen mensen . Maar ongelooflijk de reacties die sommigen mensen durven spuien, hoe kwetsend dit is , je zal het allemaal maar lezen als nabestaanden . Alle direct betrokkenen heel veel kracht en steun voor de komende tijd .
maria (7-7-2014 om 07:29)
wim (7-7-2014 om 06:40)
De waanweg is niet zo breed maar toch voldoende breed voor het passeren van een auto met twee fietsers of misschien elkaar te laat opgemerkt voor die flauwe bocht, verschrikkelijk wat er weer gebeurt is wij wensen de familie veel sterkte toe door dit zware verlies mee moet maken.
Adrian Irvine (7-7-2014 om 05:47)
Gecondoleerd aan de familie, vrienden en medefietsers. Jammer dat veel reacties zijn echte schandalig. Mensen de gelegenheid neemt om te klagen over wielerenners. Er zijn Geen woorden voor echte niet.