Agenda

Heeft u interessante agendapunten die te maken hebben met veiligheid en/of hulpverlening in Zeeland? Stuur deze dan in via [email protected]! Algemene Zeeuwse agendapunten worden niet in deze agenda opgenomen.

09-03-2024: Brandweerwedstrijden Westdorpe
Op 9 maart vinden in Westdorpe vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

23-03-2024: Brandweerwedstrijden Goes
Op 23 maart vinden in Goes vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

23-03-2024: Open dag rechtbank Middelburg
Tijdens de open dag op zaterdag 23 maart geeft de rechtbank Zeeland-West-Brabant een uniek kijkje in de wereld van de rechtspraak. Bezoekers zijn van harte welkom op onze locatie in Middelburg (Kousteensedijk 2) van 10.00 tot 15.00 uur. Meer informatie is hier te vinden.

14-04-2024: Brandweerwedstrijden Kruiningen
Op 14 april vinden in Kruiningen vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

20-04-2024: Brandweerwedstrijden Oost-Souburg
Op 20 april vinden in Oost-Souburg vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

25-05-2024: Brandweerwedstrijden Middelburg
Op 25 mei vinden in Middelburg vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

25-05-2024: KNRM Reddingbootdag
Op 25 mei is het weer tijd voor de Reddingbootdag van de KNRM. "Tijdens dit jaarlijkse evenement houden we open huis en geven we een inkijkje in ons reddingwerk. We laten je zien welke reddingmaterialen we gebruiken, hoe een overlevingspak eruitziet en je kunt meevaren met onze reddingboten. Natuurlijk kun je ook in gesprek met onze redders en alles vragen wat je wilt weten over de KNRM en ons vrijwillige reddingswerk. Veel reddingstations organiseren demonstraties met collega-hulpdiensten en in en rond de boothuizen vind je informatiestands en activiteiten voor alle leeftijden", zo vertelt de KNRM op haar website. De open dag duurt van 10.00 tot 16.00 uur.

22-07-2024: Brandweerwedstrijden Borssele
Op 22 juli vinden in Borssele vaardigheidstoetsen van de brandweer plaats. Het speelschema staat hier.

08-08-2024: Reddingsdemonstratie Banjaardstrand
De strandwachten van strandwacht Banjaardstrand houden op donderdag 8 augustus hun jaarlijkse reddingsdemonstratie. Iedereen wordt door de strandwacht van harte uitgenodigd om om 19.00 uur op het Banjaardstrand naar de demonstratie te komen kijken. Tijdens het evenement zullen de vaardigheden van de strandwachten worden getoond. Hierbij wordt samengewerkt met meerdere ketenpartners, waaronder de KNRM van Neeltje Jans.

Bol.com AlgemeenBol.com Algemeen