Meisje (13) omgekomen bij ongeval

Toegevoegd: 21-07-2009, 09.24 uur

De video wordt ingeladen...

Door: Manfred Berrevoets
NIEUWERKERK - Bij een ongeval op de Stolpweg ter hoogte van Nieuwerkerk is dinsdagmorgen een 13-jarig meisje uit de gemeente Schouwen-Duiveland om het leven gekomen na een botsing met een vrachtwagen.

Het ongeval vond even voor 7.00 uur plaats. Het meisje kwam door nog onbekende oorzaak in botsing met een vrachtwagen. Meerdere ambulances en een traumahelikopter zijn ingezet. Het slachtoffer is ter plaatse overleden aan haar verwondingen. De vrachtwagen, geladen met 26 kuub zand en bestuurd door een 41-jarige man uit Middelburg, kwam door het ongeval in de sloot terecht.

De politie is een uitgebreid sporenonderzoek gestart naar de toedracht van de botsing. De Stolpweg was tot in de middag afgesloten voor al het verkeer.

Nameless (11-3-2013 om 12:15)
Nog altijd missen we je.. het is alweer zo lang geleden, maar het lijkt alsof het nog maar net gebeurd is. Lieve lieve Jantine, het is zo erg, R.I.P.
Anoniem (17-8-2012 om 12:05)
Lieve Jantine, ik vraag me wel eens af hoe je er nu uit zou zien. Wij worden ouder, maar de foto's die er van jou zijn blijven altijd hetzelfde. We missen je.
ANONIEM (25-6-2012 om 13:07)
Lieve Jantine, alweer bijna 3 jaar geleden, maar nog steeds zit je in mijn hart. Je zal ook altijd in mn hart blijven! Ik mis je! ?
Anoniem (22-2-2012 om 19:20)
Lieve Jantine, Het is al zo lang geleden maar nog iedere dag denk ik aan je. Ik zal je nooit vergeten! R.I.P.
Nameless (29-1-2012 om 17:16)
We zullen je nooit vergeten! <3
Anoniem (20-12-2011 om 16:23)
Je was en bent mijn lieve zus