Brandstichting in auto Breskens

Toegevoegd: 01-11-2009, 22.30 uur
Door: Manfred Berrevoets
BRESKENS - Zaterdagmiddag is er door onbekenden een auto in brand gestoken aan de Ringlaan in Breskens.

De politie kreeg de melding rond 15.45 uur binnen en ging ter plaatse. Na aankomst van de politie was de brand reeds geblust door de brandweer.

De eigenaar van de auto heeft aangifte gedaan van brandstichting. Tevens waren er twee banden van de auto lekgestoken.

Josje (6-11-2009 om 22:14)
Dineke (1-11-2009 om 23:21)
Je zult maar in Zeeuws-Vlaanderen wonen! Dan schaam je je dit wkend te pletter! Lees berichten... Met z'n allen kunnen we iets doen ipv anderen veroordelen. Zijn wij nu dat trotse landje met een eigen vlag en al? Deel van Nederland, laten we ervoor gaan om het BESTE deel van Nederland te zijn!!!