Geen files

Vrouw overleden, geen koolmonoxidevergiftiging

Toegevoegd: 15-11-2020, 09.51 uur
Onderzoek wees uit dat er geen sprake was van een kooolmonoxidevergiftiging.
© Foto: Roland de Jong

YERSEKE - De vrouw die gisteren in Yerseke gereanimeerd moest worden na een melding van een mogelijke koolmonoxidevergiftiging, is overleden. Dat heeft de politie bevestigd.

De hulpdiensten werden rond 08.35 uur opgeroepen voor het incident aan de Molenpolderweg. De brandweer van Yerseke, twee ambulances en een traumahelikopter werden opgeroepen maar de helikopter kwam niet meer ter plaatse. Het slachtoffer werd in zorgelijke toestand met spoed per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. Daar is ze later overleden, zo bevestigt de politie.

In eerste instantie was sprake van een mogelijke koolmonoxidevergiftiging maar volgens de politie hebben metingen van de brandweer uiteindelijk uitgewezen dat hiervan geen sprake was. Er was volgens de politie sprake van een natuurlijke dood.