1 file van totaal 5 km

4 personen aangehouden door DSI in Sas van Gent

Toegevoegd: 16-06-2023, 00.13 uur
Door: Eugène Harthoorn

SAS VAN GENT - Leden van de Dienst Speciale Interventies (DSI) hebben vanavond meerdere mensen aangehouden op een schip aan de Westkade (N252) in Sas van Gent. Dit naar aanleiding van een melding van vuurwapens.

Volgens de politie werd er vanavond melding gedaan dat er meerdere personen met vuuwapens aanwezig waren op een schip aan de Westkade (N252) in Sas van Gent. Hierop heeft de politie meerdere eenheden waaronder leden van de Dienst Speciale Interventies (DSI) ter plekke gestuurd.

De politie heeft vervolgens vier personen aangehouden op verdenking van het hebben van vuurwapens. De politie doet op dit moment onderzoek. Hierom wordt onder andere het schip doorzocht op de mogelijke aanwezigheid van vuurwapens. De politie doet morgen verdere medelingen over dit incident.

Ineke (16-6-2023 om 08:44)
Staan we een keer in het nieuws is het negatief. Heel jammer want als gewezen stadse heb ik het hier erg naar mijn zin