Auto in sloot Zuiddijkweg Dreischor

Toegevoegd: 02-11-2023, 21.06 uur
Door: Eugène Harthoorn

DREISCHOR – Bij een eenzijdig ongeval in de polder bij Dreischor zijn donderdagavond twee personen met de schrik vrijgekomen. De auto belandde in een droogliggende sloot.

De brandweer, politie en ambulancedienst werden omstreeks 19.50 uur opgeroepen voor een ongeval op de Weg door het Dijkwater. Na enig zoekwerk troffen de hulpdiensten achter een bosschage langs de Zuiddijkweg een personenauto aan.  De bestuurder bleek er niet meer te zijn.  Ditmaal gingen de hulpdiensten op zoek naar de bestuurder. Deze bleek verderop bij een bedrijf te zitten.

De medewerkers van de ambulancedienst hebben zowel de bijrijder als de bestuurder onderzocht. Voor zover bekend is geen van hen gewond geraakt. De auto is door een bergingsbedrijf uit de greppel gehaald en geborgen.