Bestuurster rijdt tegen geparkeerde auto in Schore

Toegevoegd: 13-04-2024, 09.32 uur
Het rechtervoorwiel van de Fiat Panda liep flinke schade op.
© Foto: Ingezonden
Door: Eugène Harthoorn

SCHORE – De bestuurster van een Fiat Panda is vannacht met de schrik vrijgekomen bij een eenzijdig ongeval in Schore. Een geparkeerde auto raakte wel beschadigd.

Het ongeval gebeurde in de nacht van vrijdag op zaterdag in de Frisostraat in Schore. Door nog onbekende oorzaak reed de vrouw met haar Fiat Panda tegen een geparkeerde auto aan. De politie kwam ter plaatse.

De politie heeft bij de bestuurster een blaastest afgenomen. Deze bleek negatief. De vrouw had niet gedronken. Haar Fiat Panda is door een bergingsbedrijf afgesleept. De schade zal worden afgehandeld via de verzekering.