Onwel geworden man rijdt van A58 en overlijdt

Toegevoegd: 29-05-2024, 08.51 uur - Update: 29-05-2024, 09.19 uur
Door: Eugène Harthoorn

KAPELLE - Op de linkerbaan van de A58 bij Kapelle is woensdagmorgen een man overleden nadat hij achter het stuur onwel werd en van de weg raakte. Dat heeft de politie bevestigd.

Het eenzijdige ongeval gebeurde vanmorgen omstreeks 07.35 uur met een bedrijfsvoertuig. Door vermoedelijk een medische oorzaak reed de bestuurder volgens de politie van de weg. Vervolgens raakte hij een boom. Daarna kwam hij tegen een verkeersbord tot stilstand. De hulpdiensten werden met spoed opgeroepen.

Ter plaatse bleek er sprake te zijn van een reanimatiesituatie. De hulpverleners hebben de man geprobeerd te reanimeren, maar de hulp mocht niet meer baten. Het slachtoffer is ter plaatse overleden. De opgeroepen traumahelikopter werd daarom ook niet meer ingezet. De familie van de man is door de politie op de hoogte gebracht.

Zie ook:

Tim Fakkeldij (3-6-2024 om 11:46)
@Jiska: Wat heeft U reactie eigenlijk met het artikel te maken, of wil U gewoon Uw gal even spuien? En als er meer inwoners zijn stijgt ook het aantal van dit soort ongelukken.
Ad (3-6-2024 om 11:18)
@Thijs. Vrij speculatief om het overlijden van iemand te wijten aan vaccinatie. Niet alleen speculatief, ook ongepast om iemand zijn overlijden aan te grijpen om je mening te uiten.
Thijs (31-5-2024 om 18:02)
@Job Zo is het maar net! Spreek je feiten of ben je kritisch, dan wordt je gelijk aangevallen. Dat zijn dezelfde mensen die het allemaal wel prima vonden dat mensen werden gediscrimineerd een paar jaar terug. En de domme argumenten die ze dan voeren, dat Pietje ook een hartaanval heeft gekregen, maar wat ze dan niet willen snappen is dat het gaat om het gigantische stijgende percentage van mensen die 'plotseling' hebben en letterlijk zo dood neer vallen. Je zal maar meegedaan hebben met het experiment en alle waarschuwingen in de wind hebben geslagen. Sterkte! Ik hoop oprecht dat je niets overkomt.
VdVonck (30-5-2024 om 09:01)
@Job: Niet echt een gepast moment om je dwaze hersenspinsels te uiten! Ook jij kan elk moment neervallen, wellicht dat je het eerst van dichtbij moet meemaken voordat je het begrijpt! Sterkte aan de nabestaanden en betrokkenen!
Kees (29-5-2024 om 23:37)
Job, ik hoop niet dat het jou overkomt maar wil je aan je familie vragen om het ook via deze site te melden als jou iets dergelijks plotseling treft? Dan hebben we allemaal bewijs wie (on)gelijk heeft.
Henk (29-5-2024 om 17:34)
@job: je reactie slaat helemaal nergens op! Ook kerngezonde mensen kunnen onwel worden, dat heeft niets met de zorg in Nederland te maken. Voor de nabestaanden verschrikkelijk om op deze manier iemand te verliezen.