Leden reddingsbrigade koninklijk onderscheiden

Toegevoegd: 08-06-2024, 17.56 uur
Leden reddingsbrigade koninklijk onderscheiden
© Foto: HVZeeland.nl (archief)

VLISSINGEN - Vier leden van de Vlissingse reddingsbrigade hebben zaterdagmiddag een koninklijke onderscheiding ontvangen voor hun bijdrage aan de maatschappij.

De Vlissingse loco-burgemeester Vader reikte omstreeks 16.00 uur de lintjes uit. Dat tijdens het 100-jarige jubilieumfeest van Dr. A. Stavermanbrigade. Dit feest werd gehouden in strandpaviljoen Panta Rhei. Conzuela Brink-Navest en Marjon Buren-Bronke werden beiden benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje Nassau. Beiden zijn al sinds de jaren tachtig actief en zetten zich onder meer in als official voor Reddingsbrigade Nederland.

Han de Bruijne en zijn vrouw Petra de Bruijne-Den Adel werden benoemd tot lid in de Orde van Oranje Nassau . Zij waren onder meer vrijwilliger en organisator van wedstrijden. Meneer De Bruijne was daarnaast onder meer opstapper op de strandreddingboot. Ook was hij voorzitter. Zijn vrouw was onder meer instructeur en gastvrouw.

Erik Mulder (9-6-2024 om 07:25)
VAN HARTE GEFELICITEERD ....... :) Ik ken het gevoel, en ik weet dat jullie, in je bescheidenheid er niet "mee lopen te pronken " mogen je alle vier " HEEL TROTS ZIJN OP DEZE KONINKLIJKE ONDERSCHEIDING "
een Moeder (8-6-2024 om 19:00)
Allen VAN HARTE GEFELICITEERT > TOPPERS .