Nieuwdorpse brandweer wint in Hoeven

Toegevoegd: 29-03-2009, 16.53 uur
Nieuwdorpse brandweer wint in Hoeven
HOEVEN - De blusgroep van Nieuwdorp heeft zaterdag de 112-wedstrijden in het West-Brabantse Hoeven gewonnen.

De brandweerlieden kregen een ongeluk voor de kiezen tussen een trein en een tractor. Aangekomen op de ongevalslocatie, het recreatieterrein Bospad Hoeven, was een monteur met zijn hand bekneld komen te zitten onder het wiel van een trein. Een tractor was achterop het treintje gereden.

Belangrijk was het stabiliseren van het geheel en het bevrijden van het slachtoffer. De groep Nieuwdorp heeft het locomotiefje afgekoppeld en het weggetrokken. Daarna werd het slachtoffer bevrijdt met behulp van hefkussens.

De Nieuwdorpse brandweerlieden gaan door hun goede prestaties door naar de volgende wedstrijd op 6 juni in Dongen.

Albert (29-3-2009 om 18:04)
Gefeliciteerd mannen met deze prestatie, op naar de volgende wedstrijd!!