Brandje in garagebox Terneuzen

Toegevoegd: 19-10-2010, 10.00 uur

De brand was snel onder controle. De brand was snel onder controle. De brand was snel onder controle.
De brand was snel onder controle.
1 2 3
© Foto: Tim Koster
Door: Tim Koster
TERNEUZEN - De brandweer is maandagavond uitgerukt voor een een melding van een binnenbrand in Terneuzen.

Rond 21.35 uur werd er een brand ontdekt in een garagebox onder een appartementencomplex aan de Peter van Anrooylaan. De brandweer had de brand snel onder controle en heeft daarna de garagebox geventileerd.

De brand is vermoedelijk veroorzaakt door een defect in een elektrisch apparaat.


Reageer op dit bericht

Reacties

Nieuwe reactie plaatsen:

Alle ingestuurde reacties worden voor publicatie door de redactie beoordeeld. De redactie behoudt zich het recht voor om de reactie zonder opgaaf van redenen te weigeren of in te korten. Bij het insturen van een reactie geeft u ons toestemming de ingevoerde persoonsgegevens te verwerken. Lees hier alle regels over het plaatsen van reacties. U mag 750 tekens gebruiken voor uw reactie.

Zelf reageren? Lees hier de spelregels.

Aantal tekens
0 van 750