Geen files

Man rijdt opzettelijk man met kinderwagen aan

Toegevoegd: 09-05-2016, 10.57 uur

ZIERIKZEE - In Zierikzee heeft iemand een man en een kinderwagen aangereden. Volgens de politie gebeurde dat opzettelijk. De aanrijding vond eind maart al plaats maar een is vanochtend pas door de politie naar buiten gebracht.

De botsing op vrijdagmiddag 25 maart plaats bij een parkeerterrein aan de Baden Powellweg. Rond 17.30 uur was een 29-jarige man uit Oosterland bij zijn auto teruggekomen na het doen van boodschappen. Zijn baby, een jongetje, had hij net in het kinderzitje in de auto gezet toen er een personenauto aan kwam rijden.

De man had de kinderwagen, met onderin nog enkele boodschappen, naast zijn eigen auto gezet. De bestuurder van de andere auto, een Audi, wilde hier echter graag parkeren maar kon kennelijk niet het geduld opbrengen om even te wachten.

Er ontstond een woordenwisseling en op een gegeven moment reed de automobilist opzettelijk tegen de man uit Oosterland aan. Deze belandde hierdoor op de motorkap. Ook de (gelukkig) lege kinderwagen werd aangereden. Deze klapte tegen een betonnen rand. Toen de veroorzaker stopte, kon het slachtoffer van de motorkap af springen.

Het slachtoffer is diezelfde avond nog naar de huisartsenpost geweest. Daar werd een zwelling van het onderbeen geconstateerd. De inwoner van Oosterland heeft aangifte gedaan. De politie is op zoek naar getuigen.

Ben (9-5-2016 om 13:33)
Crimineel gedrag wordt in Nederland beloond i.p.v. bestraft en slachtoffers worden hier in de goot getrapt
P (9-5-2016 om 12:57)
Kan hier zo sociaal en politiek correct gaan zijn maar denk dat als iemand opzettelijk een kinderwagen aanrijd je speelt met je leven, dan zet ik toch even mijn menselijke sociale tolerante kant in de koelkast.
ik kan t weten (9-5-2016 om 12:10)
Ja vergeet t maar , niemand heeft iets gezien en gehoord. Dat is tegenwoordig de mentaliteit. We leven in een IK wereldje en dat wordt alleen maar erger......
Nina (9-5-2016 om 11:31)
Wat een idioot zeg, je moet er niet aan denken wat er gebeurd zou kunnen zijn als de kleine nog in de kinderwagen had gelegen. Een jaar geleden is er in Lutte nog een kindje dood gereden die in de kinderwagen lag. Deze man moeten ze echt laten onderzoeken, lijkt me geestelijk niet helemaal wat het zou moeten zijn
it's me (9-5-2016 om 11:18)
De politie is op zoek naar getuigen. Waarom komen ze er dan nu pas mee? Als ze dat direct hadden gedaan weten de mensen waarschijnlijk meer dan nu. Wel bijzonder asociaal gedrag van die bestuurder! En inderdaad gelukkig dat de kinderwagen leeg was!