1 file van totaal 3 km

Meisje (10) overleden na ongeval

Toegevoegd: 15-06-2016, 10.06 uur - Update: 15-06-2016, 14.03 uur
Door: Manfred Berrevoets

GRIJPSKERKE - Bij een ongeval langs de Middelburgseweg in Grijpskerke is woensdagmorgen een 10-jarige meisje uit die plaats om het leven gekomen. Dat meldt de politie.

Rond 08.15 uur ontstond er volgens de politie ter hoogte van de kruising met de Poppendamseweg een aanrijding tussen het meisje op de fiets en een bromfietser. Het meisje fietste richting Middelburg en kwam frontaal in aanrijding met de bromfietser.

De hulpdiensten rukten met spoed om hulp te verlenen. Onder meer twee ambulanceteams, twee brandweerwagens en een traumahelikopter kwamen ter plaatse. Het meisje is ter plaatse overleden aan haar verwondingen. De bromfietser raakte lichtgewond.

De politie heeft ter plekke onderzoek gedaan. De weg is tot 10.45 uur volledig afgesloten geweest.

Over dit onderwerp is een recenter artikel verschenen:
Bromfietser fataal ongeluk jongen uit Goes (15-06-2016)

corry (15-6-2016 om 12:42)
Drama! Heel veel sterkte voor alle betrokkenen...
Een moeder (15-6-2016 om 12:39)
De angst van iedere ouder...Sterkte voor alle nabestaanden en alle andere betrokkenen.
jop (15-6-2016 om 12:29)
Arm lief klein meisje, arme, arme ouders. Heel veel sterkte gewenst, aan alle nabestaanden, en ook voor de bestuurder van de brommer.
Che (15-6-2016 om 11:56)
Heel erg, ook voor de bestuurder van de brommer. Maar ik heb helaas deze (of een brommer die er erg op leek) heel hard zien rijden. Ik neem aan dat de politie ook gaat kijken hoe hard dat kreng kan of heeft gereden. Ook al is het natuurlijk nooit de bedoeling geweest dat dit zou gebeuren het is wel een risico dat niet altijd beseft wordt door de jonge berijders.
Jan (15-6-2016 om 11:49)
De brommer en de fiets lijken niet echt beschadigd,al ziet de brommer er wel naar uit dat die harder kan dan de toegestane snelheid..maar geen verwrongen staal aan beide rijwielen dus echt hard zal het niet gegaan zijn maar je moet maar ongelukkig terecht komen op straat. heel triest en ongelukkig dit. sterkte voor de nabestaanden
R (15-6-2016 om 11:44)
wat kan ik hierop zeggen.hulpverleners als eerste ter plaatse.Als je hier geen pts aan over houd moet je toch sterk in je schoenen staan.Ouders, Fam, vrienden, een ieder heel veel sterkte met dit enorme verlies.God sta hen bij.xxx