Broer van overleden vrouw Hulst vermist

Toegevoegd: 14-11-2017, 12.45 uur
De politie heeft deze foto van de man vrijgegeven.
© Foto: Politie Zeeland - West-Brabant / HVZeeland.nl

HULST - Sinds zaterdag wordt de 75-jarige Remy Verdurmen uit Hulst vermist. Volgens omwonenden is de vermiste man de broer van de vrouw die gisteren levenloos werd aangetroffen in haar woning aan de Zandstraat. Politie-onderzoek heeft uitgewezen dat zij is overleden na een wanhoopsdaad.

Meneer Verdurmen is licht autistisch. De politie vermoedt dat hij in depressieve toestand zijn woning heeft verlaten. “Zeer waarschijnlijk is hij op zijn fiets vertrokken. Het gaat om een ouderwetse zwarte herenfiets met fietstassen. Een andere mogelijkheid is dat hij de bus heeft genomen”, aldus de politie.

De vermiste man is ongeveer 1.75 meter lang, heeft een slank postuur en loopt iets voorovergebogen. Hij heeft grijs, iets kalend haar en draagt een bril. Meestal heeft hij een geruit overhemd aan.

Anoniem (15-11-2017 om 21:56)
Ja Wim, laat ons hopen dat hij nog in leven is en boven water komt. Veel sterkte voor de overige familie en kennissen.
wim (14-11-2017 om 19:09)
Laten we hopen en wensen dat de man nog in leven is en gevonden mag worden